I find the key that lets you slip inside

Hemma efter en dag av flängande till och från landet. Detta för att hämta stolar och bord, i princip allt jag kunde hitta som satt löst. På lördag ska jag och Frida inhysa närmre (kanske rentav mer) än tjugo personer i vår lilla lya. Det är kräftskivedags!! Ska bli så kul, men det är myycket att ordna samtidigt som man gör sitt bästa för att få ordning på skolan. Jag läser och läser, men inte känns det varken lättare eller roligare för det. Fyfan. 
 
Annars då? Filips printscreens från deras en gruppkonversation på fb har fått mig att skratta tills tårar rann nu ikväll. Gordon har tipsat om ny serie värd att se nu när jag kommit ut på andra sidan true blood. Känns bra att ha sitt välmående i andras händer.. iaf ibland..
 
 
ah well. dags för ett avsnitt nu då. alltid lika spännande. ny serie, woop!
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0