medan sommaren ännu lever sig kvar

Det finns så många måste, och än fler borden. Jag borde egentligen vara på V-dala nu och lyssna på räddningsledaren från skogsbranden, Lars-Göran Uddholm, som pratar om branden och arbetet med den. Istället ska jag snart åter sätta tänderna i augustinus bekännelser, om vilken nästa seminarie-PM ska handla om. Denna veckas PM är inte klart, men nästan. Har bestämt att det kommer få bli klart imorgon. Idag tryter orken alltför mycket.
 
Funderar på om jag borde gå in till Frida och väcka henne. Hon har sovit länge nu och kommer inte kunna sova inatt (asså hur mycket morsa är jag? Gud). Gårkvällen startade hemma hos carl, som bjöd på korridorsfest och tacos. Det blev härj med grabbarna och sen vidare ner till vdalapuben. I armkrok med gordon svävade jag sedan in på palermo, där dimmiga minnen vill få till att vi höll på att bli osams med ett par i baren. Gud. Cyklade hem relativt tidigt och gick och la mig, vilket till och med då kändes som en mycket vettig idé.
 
Idag blev det rätt tidig start för läsning av kurslitteratur. lunch på stan med matilda och frida, lite häng i solen på bryggan och sen hem för fortsatt plugg, som gled över i ett litet powernap, eeeh..
 
en liten update, om än rätt tråkig. bättre tider kommer. inbillar mig att jag en dag ska hinna ikapp med plugget så pass att jag kan börja skapa rutiner så som jag en gång haft.. den som lever får se med den saken.
 
 
 
snart ny månad. nu börjar den kicka in. saknaden.
 

Adjö vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0