i f*ck them in the hood, yeah I'm that good

Jag har hamnat knee deep i nåt sockerberoende jag inte visste att jag hade. Ett par timmar efter mat ungefär, börjar jag sitta och skruva på mig och snegla mot skafferiet/kylskåpet med sug i blicken. Inte vilket sug som helst. Sug efter något som helst har ett kaloriinnehåll på 500 och uppåt. Gärna räknat per smula då. Fyfan. Beklagade mig för challe igår, som tyckte att det väl bara är att låta bli. Äta mat och bara ge fan i att stoppa i sig annat. mhrmhm visst. aslätt. 
 
Jaja. Imorgon drar första hemtentan för året igång. Ser fram emot det ungefär lika minimalt som ett rejält nageltrång. men vad hjälps det. Här ska arbetas för brinnand elivet och min belöning i slutänden blir ett besök av systrarna våra. Jag menar vem vill inte besöka dessa två så fort man får en stund över?:
 
 
En spellista har skapats för får stundande helg i Prag. Det ska bli så otroligt fantastiskt och jag längtar lite mer för varje andetag. Heja våren, heja resor, heja oss!
 
Fritte jobbar i Västerås idag, vilket gör att jag förmodligen blir all alone ända till sent ikväll. Ska passa på att göra fint här till hon kommer hem. Städning, diskning och annat skoj.
 
Adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0