full av tvivel inombords, men aldrig på utsidan

Idag var en dag som började dåligt. Med ett sms om att jag inte kommer kunna jobba så mkt i sommar och att jag kanske borde kolla mig om efter annat. INTE kul. Därefter följde nån timmes runtkollande efter alternativa lösningar. Jobbannonser alltså. Hjälpte INTE.
 
Hur gör man när man utbildat sig till något som man vet ger en bred kompetens inom i princip allt som har med kontakter människor emellan att göra, men som inte har någon yrkestitel? 
 
Aja. På måndag ska jag gå in på postens kontor här i uppsala och lämna in brev som säger ANSTÄLL MIG. Har ju minst sagt erfarenhet och tack och lov har jag fått hoppa runt och lärt mig alla olika sorters uppgifter there is inom det där företaget. Heja mig!
 
Snart kommer förhoppningsvis Frippe hem. Innan dess borde jag verkligen stoppa i mig nån typ av föda så att jag klarar mig fram tills ivkäll då det vankas lyxmiddag hemma hos Karin i Solna. Vi valde verkligen rätt kväll för mat och vin. Behöver träffa de där brudarna helt desperat mycket just nu!
 
Aja. Om en vecka är jag i Prag, om man inte får för sig att störta planet vårt. Igh. Det ska bli fint.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0