I heard a rumour

Pragpeppen är total! Med ett i stort sett färdigskrivet pm och en intervju inbokad redan nästa vecka känner jag att jag har så pass mycket kontroll över situationen för att kunna slappna av totalt under de där dagarna nere i Europa. Underbart! Nu håller vi bara tummarna för bra väder! Vi vill packa med oss solglajjor, inte regnjackor!
 
Imorgon är det fredag igen, vilket nästan skrämmer mig! Det går så otroligt, otroligt fort och jag vill aldrig att den här våren ska ta slut. det känns som att det här året tveklöst kommer vara ett sånt år jag kommer se tillbaka på med rosenskimmer. Det har varit upp och ner och jag har en stressklump i magen signerad framtiden, men jag har ändå haft ett otroligt fint år med min gölliga lilla sambo Kräm (internskämt). Tänker hålla fast vid henne så länge jag kan och så länge hon vill. Punkt. Förmodligen kommer nån jävla karl att komma emellan till slut, men då får det vara så! 
 
hehe
 
Pratade med pappa nyss. han har fixat ännu en intervju åt mig. han kan ju vara den bästa ever.
 
 
Adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0