Jag är dina drömmar

Hemma på landet en vecka för att 1. ladda batterierna, och 2. plugga ihjäl mig. Motsägelsefullt jag vet. Det går sådär med båda delarna. Jag sover för länge på morgnarna och jag hänger för mycket med Erika. Nu har hon åkt till Millis dock, så ikväll jävlar!
 
Har ringt ett samtal angående fältarbete/intervju. Det är ju asjobbigt att ringa, som ni vet. Jag går i princip hur långa omvägar som helst för att slippa göra det. Nu hände det dock. Vem jag ringde? Någon jag känt sedan jag var typ 7 bast... heh.
 
På fredag får jag åka tillbaka hem till lilla Fripp. Längtar lite. Erika kör en uppsalahelg och än så länge väntar en fredag på stan då jag ska få tummen ur och köpa lite nya byxor/underdelar. Behövs. Gnäller alltid på att jag inte har svarta jeans när jag behöver dem.
 
Nu över till farmor och farfar på kaffe. 
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0