existerar

som ni ser där uppe så existerar rubriken trots att jag itne kom på nåt smartigt att skriva.. aja. sitter mest och är förbannad på mitt öga för att det rinner och kletar sig. äckligt.

var hos optikern i torsdags och han frågade om jag var sugen på att testa dygnet runt-linser. och det var jag ju såklart. det verkar bara såå praktiskt! jag ska ha dom på prov i en vecka och sen bestämma mig hur jag vill ha det. satte i dom igår, men redan inatt började ögonen strejka, damn it! de varade och höll på så imorse tog jag ur dem. men ögonen har fortsatt varit lite sisådär, så jag funderar på om jag har fått milis ögongojs. inte kul isf, med tanke på att jag då inte kommer hinna testa linserna under veckan och alltså inte ha några alls när skolan drar igång.. sugigt.. ska testa dom igen imorron och se hur det blir. jag vill verkligen få det att funka. aah

var till avesta idag och konstaterade att jag och min mor har väldigt olika smak när det gäller tapeter. men bara kort om det, för nu ska jag äta.

film med orlando ikväll. yammi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0