"Cause you're..

.. a loudmouth baby, you better shut it up. I'm gonna beat you up, cause you're a loudmouth babe".

Ramones. Bring back memories. När man gick i nian, var naiv, nördig och störd. Kommer ihåg hur mycket allt betydde, allt ytligt och fåfängt. Jag blir så trött när jag tänker på det, läser gamla anteckningar, ser ritade bilder, minns varenda tanke bakom varenda bokstav. Är så oändligt glad att det är över!

Ser nu att jag har slutat och måste skynda ner på stan. shit! bråttom! mamma har gått med på att hämta mig vid bussen, jag blir så glad! och jag har glömt att äta upp dagens choklad i kalendern. Jag blir ännu gladare. De adnra ska festa ikväll, det ska inte jag. Är fortfarande inte helt frisk och jag orkar verkligen inte festa just nu. är mkt som det är redan, med gruvan och alltihop. Spar mig till lovveckan. Då blir det maskinen i västerås, har för mig att det var på konrad, men jag minns inte.. och så studentfest och fools gold 10. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0