Cut and blow

Usch nu sitter jag verkligen fast. Här vid datorn alltså. Läskig pryl egentligen och jag skulle verkligen vilja testa på hur det var att leva när de inte fanns. Det måste ha varit skönt. Lungt och underbart, inga skärmar som står och lyser i varje hörn.
Erika håller på med pepparkakshuset där nere och jag funderar på att gå och hjälpa henne, men med tanke på hur hon lät när Millis ville hjälpa så är jag lite rädd. Det har helt plötsligt blivit erikas grej, bara för att hon har miljoner timmar över varje dag. Bara för att hon är effektiv med läxor och sällan stressar upp sig. Suck på henne!

Blev ett sådär halvonödigt inlägg nu känner jag, men de behövs de oxå. Just nu är jag bara glad. Glad för att jag har tre veckors ledighet från skolan, för att jag ska ut och festa med härliga vänner imorgon, för att jag har körkort, för att det snart är jul, för att jag är klar med alla julklappar, för att jag har fått en lila klänning av mamma, för att jag ska till gruvan på måndag istället för att bara sitta hemma och slutligen för att jag är jag.

Nu vill jag ha kaffe, basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0