Drop dead

Idag har jag varit sjuker. Inte kul, inte kul. Började redan igår med snor i drivor och feber på kvällen. Bestämde redan då att jag inte orkade upp och gå till skolan, så jag låg på soffan och kollade klart på wallander. Har varit galet trött idag och egenligen borde jag verkligen ha åkt in till stan nu ikväll och sjungit, men jag orkade verkligen inte. Ångest och samvetskval, gråt och tandagnisslan, men aja. Upptäckte även att jag tappat bort alla mina noter. Hoppas verkligen att de ligger hemma hos julia, annars blir det till att kopiera!

Börjar halv tolv imorron och karin har bil, så jag tror jag segar mig dit. Måste dock vara rädd om min hälsa och passa mig jälvigt noga så att jag itne smittar ner julia till helgen. Det vore inget annat än taskigt. Hoppas nu bara att min röst inte försvinner som saris gjorde förra veckan, för isf, I'm screwed!

Ångest inför teoriprov och uppkörning oxå! Och inför alla julklappar som ska införskaffas.. och inför tanzaniaresan. Nej, imorron är det dags för nystart. A fresh start of a brand new week! snoriga pussar till alla som känner sig sugna! ;)




Kommentarer
Postat av: hon med bilen..

du får sitta i baksätet och snora.. ;)

2008-12-01 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0