"Foten i huvet..

.. Gud vet vad som hade hänt om..."

Ja Gud vet vad som hade hänt om inte jag hade slutat tidigt idag och haft tid att börja plugga på matten vi har till imorgon. Men nu har jag hunnit göra nästan allt, så det får fan ta å räcka! Nu är det körteori som gäller fram tills jag lär fixa mat och Musen som ska träna fotboll. Mamma sprang runt med en handduk på huvet och var arg, sen åkte hon ut med sina vänner. En onsdag. Hm. Bio och mat tydligen. Jag vill oxå på bio. Låt den rätte komma in vill jag se. Tiden till alla tusen körprov tickar stadigt närmre. Hjälp! Jag kan ju inte än! det måste vara ett misstag att det är jag som ska fixa allt det där svåra! Ett förfärligt misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0