Jul

Jul, jul strålande jul glans över vita skogar..

Ja det blev snö tillslut! Igår när jag vaknade dalade flingorna till marken. Härligt! Hade en jättemysig julafton här hemma med släkt och vänner. Familjen Söderberg kom as usual, och mormor och morfar och farmor och farfar. När de åkte hem där runt halv elva åkte jag, anna och stina ner till kyrkan. Mamma och pappa kom oxå dit lite senare. Träffade eje, fia och en hög andra människor som kommit hem till jul. Vid ett åkte vi hem till stina och käkade godis och hade julmys. Kom i säng vid halv fyra och vaknade för en timme sen lite drygt. Det är så det ska va!

Ikväll ska typ alla ut, men jag har ingen som helst lust att göra av med pengar på sala stadshotell. blä! jag lämnar walk over gott folk. Nyår är fortfarande ett stort mysterium. Börjar dra ihop sig dock. jag blir rädd.

                                                

 Nu ska jag ner och börja bygga på pusslet jag fick igår. Barnsligt kul är det!         
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0