Marigold

För jag är i skolan, hurra vad jag är bra!

Har haft dagens två lektioner och har nu ingenting att göra. Gå ner på stan i regnet och snålblåsten är uteslutet. Maja gick till Putte och här står jag (ja faktiskt. bibblan har nämligen datorer man står vid!) Obekvämt som f*n. Känner hur fötterna sväller :S

Har egentligen inget kul att skriva här just nu. Eller jo! Mamma har gett mig en chokladkalander! Och jag längtar till helgen, det gör jag verkligen. Ska bli sjukt kul att sjunga för folk. var så galet länge sen jag gjorde det sist. Vi ska få ut lönen i förskott oxå, så jag kommer ha råd med julklappar till hela familjen. yeah! Däremot tänker jag inte gå på studentfesten på fredag, förlåt alla, men jag pallar verkligen inte! Ni vet inte om det än, men jag ska säga det till er. Och bli fan inte arga, för då jävlar. min mage svider, aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0