Seashell

alright. Har egentligen slutat för dagen, men är kvar i skolan för att skriva ihop en ansökan om stipendium. Är dock inte jag som skriver, utan julia, vilket går i rasande fart. Ska kila ner på stan sen oxå och köpa papper på bokhandeln. Vi vill uppgradera våra ljusmansjetter (stavning?) som vi har i gruvan. De andra är lite skabbiga.

Ska lyckas smita ifrån swahilikursen ikväll. Funkar nog. Vi har en vattentät plan! Måste dessutom hem och packa inför imorgon då jag sover i stan, samt plugga körteori. en hel del körteori. ulla i receptionen verkar vara lite orolig för hur det kommer gå för mig, haha. sött att hon bryr sig, men samtidigt drygt som fan -.-

Nu är hon nästan klar. Kul att jag är snäll och hjälper.. eh. Snart kan vi alltså lämna detta ställe, yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0