Dom jävlarna ska skjutas

Synd att jag döpte förra inlägget till caligula, för det borde sannerligen detta ha hetat.. Förfest igår hos bjurenvall. jag, Julia och maja hade egen fest nere i garaget. Gjorde lite egna drinkar och gav de namn, ganska kontiga namn måste jag säga. Vad sägs om Earthman goes lime? haha! Men den var skaplig. Dansade sönder till härliga (och mindre härliga) låtar. Däribland Caligula. Minns P&L 08. Sommar sommar sommar. Underbart. På slutet spårade det ur och det blev spice girls och michael jackson. well.

Resten av kvällen var helt okej. Gillar inte hotellet, men hade ganska kul faktiskt. Nu ska jag käka och gå till farmor och fira födelsedagar, träffa kusiner och snacka en massa skit :) Looking forward to it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0