Paris is burning

Sitter i skolan at the moment. Borde jobba med svenskan, men det är way funnier att förbereda inför nästa torsdag, då det ska komma små nior och besöka skolan. Har lovat att baka lite fika i form av kladdkaka, vilket är ungefär det jag kan i bakväg. Ska även kolla lite på hur vårat bord ska se ut. Sånt är kul! Man tänker hela tiden att det ska bli så jävla bra, men oftast blir resultatet inte direkt vad man tänkte sig. Stackars nior. Måste tro att vi är helt knäppa här uppe på globala, haha! Ideér som paraplydrinkar och singstar har ploppat upp här i rummet. Det här kan nog bli riktigt... bra?

Datorn hemma har dött. mer eller mindre iaf. Den lider av virus och jag tror fan att det blivit en riktig influensa! Ska nog lämna in den till nån som kan bättre är jag snart. Pallar inte vara datorlös länge till! Hatar egentlöigen datorer, kansek för att jag är helt värdelös när det gäller att fatta dem. Är inte tekniskt lagt. I wish I was!

Ladyhawke - Paris is burning, är vad som lyssnas på just nu. Men snart inte. Börjar tröttna. Julia sjöng lite tyst på fix you för en stund sen. Den är braa. Känns som att det blir coldplay ikväll och resten av veckan. Hatar däremot att radio spelar sönder Viva la vida, för det är en riktigt bra låt. Damn you radio!

Kommentarer
Postat av: Josefine

vadå SMÅ nior??:O :P

2008-11-06 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0