Parken

Dagens låt, veckans låt, ja nog faktiskt månadens låt är för min del Parkens Jag har varit vilsen Lisa. Helt underbar! Kan inte stå/sitta still här jag hör den. Vill bara dansa, sjunga, bli härligt galen. Så ska det kännas, då är det bra. På andra plats blir Daft punks Da Funk. Tuffaste partylåten ever. Inte ny kanske direkt, men musik har inget bäst före-datum!

Mässans första dag var hektisk.. för de som jobbade. Jag och Julle chillade och fikade mest, till AnneMaries stora förtret ;) (förtret? kan inte vara fler än jag under 50 som använder det ordet, hah). Vix hade gjort godaste morotskakan, jag blev helt hög! Innan jag tog bussen hem passade jag på att skriva ut noterna Julia mailade mig. Det där blir nog fett bra, speciellt om nån till kan hjälpa mig med altstämman, annars kan det bli aningen knivigt. Det blir alltså typ halva Edward Violet, jag och Lina (och en tjej till, tror hon heter Linnéa) som ska vara de söta frontpersonerna nere i gruvan. Fyfan va läskigt det är där nere i gångarna på 155 meters djup. Antar att jag kommer vänja mig efter några gånger, men hu! Tur att det blir fetinglön :)

Nu ska jag sätta mig vid pianot och öva stämmor. Mest först äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0