Spoonman

Söndag kväll, alltid lika kul.. not! Sitter och tänker på att jag nog borde ha jbba tlite mer på samhällen tills imorron. Orkar jag? nej. Har varit i lokalen och serverat kaffe ihop med anna. Det var trevligt minsann, enda tills jag skulle gå hem. Kom ut genom dörren.. Hej snöstorm! Öronen blev kalla och röda på ungefär tre sekunder. När jag väl kom hem var hela jag helt stel och full av drivsnö. Älska att bo på landet, eh.

Nu har jag finally lyckats plocka ut en outfit att ha imorgon. Det blir randig tröja, svart kjol med hängslen och tights. Blir nog bra. Folk måste ju tro att jag bara har en kjol snart. Det har jag inte. Jag har flera. Men bara en som jag vill använda. En av de andra är till exempel schackrutig. Sånt var ju kul när man gick på högstadiet och var emo. Men nu? nono!



Fick låna systers fina rentröja dagen till ära. Den var bara såå mysig! Hade jag bara haft pengar hade jag köpt mig en egen. Men pengar är en bristvara för tillfället. Ska väl snart få ut lite lön från städjobbet, men det ska splittas 50/50 med erika, så det blir nog inte så mycket. Får se vad det blir sen för sjungandet, men de pengarna ska jag åkta till sthlm med Julle för.. har vi sagt, men vi får väl se hur det blir. Nu ska jag kolla på Miami Ink och önska att jag oxå kunde tatuera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0