Dagbok?

Sista lektionen för dagen var religion. Delades upp i grupper och så. Min grupp skulle läsa ur och diskutera (uh) Linas kvällsbok. Den är helt sjukt rolig! Vi garvade oss igenom det vi skulle läsa. Julia konstaterade snabbt att det nog handlade om mig. Jag höll med. Det var fan läskigt! Sen skulle vi prata kring bibeln (det var ju religion aight?) vs. Linas kvällsbok. Dit hann vi inte. Vi pratade istället om konsumtionssamhället och sexualtkunskap på högstadiet. Sen slutade vi och åkte hem. Sitter nu och ska koncentreara mig på engelskaord. Prov imorron. hur går det? svar dåligt. internet funkar iaf. jag slängde ut sladden genom fönstret från mitt rum. mamma tog emot den genom förstret och stoppade den i datorn nere. and it's working. wonderful! :D

känner för att festa just nu. not good med tanke på att det är måndag. siktar på fools gold 9. inte som nästa gång off course (för långt ju!) men det kan bli lagom andra helgen på lovet. eftersom julle är i barca då så blir det att dra med de andra girlsen. miho, det kan bli skoj. om inte? realize it during happy hour så blir det nog en smula roligare iaf, heh...

studentfest på lördag. s-tema och maskerad. hoppas att juLa kan ta sig till ikea på förmiddan annars kan det vara kört med the kostym (kunde inte stava det på engelska, hah) får skriva stålmannen i pannan i värsta fall. men äh. snygg kan man ju alltid vara så är man nåt på s. eller smart? är jag färdigutklädd då? är jag smart? äh, allting är relativt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm undrar vad ni har för tema..

2008-10-07 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0