Karin väljer: "Karin äger"

Karin fick alltså välja rubriken. och inte helt otippat blev det en hyllning till henne själv, som det lätt blir när man har slutat plugget för nån timme sen och sitter kvar och degar fastän man itne riktigt behöver. Det där var en lögn, för jag behöver verkligen sitta kvar och jobba med arbetet om judendomen. Deadline tomorrow, men det är chill.. jag är snart klarre! aja, för övrigt var dte inlämning på internationella ekonomin idag. hade jag nåt att lämna in? svar nej. eeeh. men grejen är att ett litet missöde ägde rum hemma hos moi igår runt niotiden, och mitt arbete är sedan dess inte längre här, utan har tagit semester i cyberspace på obestämd tid.

eh ja, så nu är dte väl inte mkt mer att säga än: peace out lovely people! (jag är inte hög)

och justde by the way. irmelin dog igår :(

Kommentarer
Postat av: Karin

;)

2008-10-02 @ 13:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0