Matteprov

Dagen D närmar sig med stormsteg. Jag pratar då om måndag morgon, prov på hela kapitel 1 i matte c. omg! började plugga så smått idag, eftersom helgen kommer vara full med fest och annat skoj. grejen är att jag innan kursen började fyllde in ett såntdär papper som läraren ger en. jag kryssade i rutan fär vg. alltså att jag satsade på vg i matte c. vad tänkte jag med? var jag packad när jag kryssade i, eller var det min morsa som fjärrstyrde min hjärna? hm. hur som helst så blir det ju fett pinsamt om jag gör värsta kassa provet. hon kommer skratta gott. hah. jag kommer gråta. nä, men almost. iaf kmr mamma görat. hahah!

nu ska inte folk tro att jag skiter i skolan. ni får heller inte tro att skolan är allt för mig. jag ligger nog på nån slags medel. jag vet ju inte hur andra är inställda till det här med skolan. jag vet abra att jag går dit av två anledningar. 1. träffa folk förstås, utan de skulle man lika gärna mögla sönder i sängen isället för att gå upp. 2. studiebidraget. no school=no cash. vilket suger! okej, det finns en tredje anledning. att jag inte vill sluta som städerska på donken eller typ gatsopare.. innerst inne är jag rädd för att vara arbetslös. I shouldn't I guess, jag menar man dör väl inte av det. men återigen. jag gillar (inte gillar, älskar) att ha pengar :) (svinigt I know) men sån är världen vi lever i.

nu ska jag fika (tjockis)

purre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0