Rapport från småland

Sitter i stinas soffa med laptopen i knät. lyssnar just nu på abba (haha) och taggar för att gå till Eje och äta mat. Först ska vi dock till kyrkan och kolla på nån kosert. blir nog riktigt nice :)

Resan ner gick bra. höll mig vaken hela vägen. Skulle glo på film och käka film när vi kom fram var det tänkt, men jag somande. de andra hade tydligen väldigt trevligt, vilket man kan se på kamerorna, suck. jag är verkligen inte söt när jag sover! :O

nu regnar det oxå. crap! mitt hår kommer bli fult :( dessutom kommer det rinna rosa vatten från det eftersom jag är så lat när jag tonar det att jag aldirg sköljer ur det ordentligt. hm. men aja, nu ska vi gå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du är söt när du sover.. =P

2008-10-23 @ 21:57:25
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0