Update

Okej, nu har det gått vääldigt lång tid senast. jag vet egentligen inte varför jag envisar mig med att ens ha en blogg, när jag så ofta glömmer bort den och dess stackars läsare. Anledningen tros vara att jag helt enkelt, innerst inne gillar att skriva. kan det vara så tro? Eller är jag som så många andra människor alldeles för generös med att dela med mig av tankar, ord och gärningar till andra, som inte har med det att göra för fem öre? En blandning I suppose.

Idag fyller mellansyster 16 år, även fast både jag, hon, mamma, lillasyster, karin och till och med saris tyckte att det nog borde vara 17 hon skulle fylla.. hm. ingen gissar min ålder som äldre än vad jag är.. har aldrig hänt och kommer nog aldrig att ske. Mina arton bast har uppskattats vara 15, 16, ja till och med 14. vet inte hur jag ska ta det faktiskt. Antagligen har jag ett utpräglat babyface som avslöjar min mentala ålder, för den kan inte vara mkt mer än 15 (iaf inte i saris säng efter en kväll på krogen).

Imorgon är det fredag, brukar annars älska fredagar, men inte denna. snart är lovet slut och jag har inte hunnit gjort nåt av det plugg jag hade räknat med att göra. lazy girl! Blir iaf Västerås och Fools Gold med Sara, Mya och Vix. Hoppas att det blir sjukt jävla kul för det skulle jag behöva!

Som sista grej vill jag passa på att säga att gårdagen var kalas! tripp till borlänge för schysst shopping med härliga vänner. Fyndade en helt underbar jacka som får följa med ut i regnet imorron kväll (har hört att det ska regna). Men på fest är det alltid sol (eh näe, men I wish) jag önskar oxå att studenten ska komma, att jag ska hitta ett jobb och egen bostad. Det sista är ett absolut måste snart. jag vill inte sitta här ute på landet för evigt, och bo hos vänner är väl inte alltid kul, speciellt inte för dem (I'm not easy, believe me). Blir iaf mys hos saris i helgen med film och nattlig promenad på nya kyrkogården :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då var din mentala ålder mycket lägre än 15 ;)

2008-10-30 @ 21:15:38
Postat av: amalia

jag har blivit tagen för 14. jag mår fortfarande psykiskt dåligt....

2008-10-31 @ 17:40:24
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0