Alomst one week later..

ahapp, så har det gått en vecka igen utan att jag har skrivit så mkt som en bokstav i bloggen. för de som kollar den sådär nästan varje dag ber jag om ursäkt för att ni fått vänta. grejen är att jag helt enkelt inte pallar skriva så ofta. et måste komma naturligt you see.. eller nä, jag är nog bara lat, haha! okej, så what's new.. färgade håret igår, så nu är jag röd igen. gillar det skarpt. älskar förändring, iaf ett tag. därför blev det intensivtoning ist för permanentfärgning. vill slippa utväxt och skit. var till västerås i fredags efter skolan och köpte ett par stövlar. inte unika på något sätt, men de var sköna och inte alltför vida i skaftet så jag gillade dem. inte spec dyra heller.. snarare skämsbilliga. 400. passade på och skaffa nya lila strumpbyxor eftersom jag blivit för fet för mina andra. gick hål längs en söm på dem när jag skulle ha dem i onsdags kväll. inte kul! så jag skaffade nya lite dyrare.. eller mkt dyrare. tänkte att frida nog inte skulle komma ihåg att skaffa nya åt mig när hon var i sthlm igår så jag fixade det själv :) har ätit en kul grej i helgen. chokladkaka som smakade tacos :O det är typ en såndär helt vanlig marabougrej, som är typ ny.. den heter amigo. den var rätt god faktiskt! testa! :) nu blir det duschen, äta och chilla i soffan. hoppas på nåt kul på tv (it's tragic).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0