Frequency

var på frequency på täljstenen igår kväll.. riktigt trevligt faktiskt. berodde nog mer på sällskapet än på själva arrangemanget, men äh. lite väl litet ställe kan tyckas, men så var dte ju itne mer folk är det var heller.

bäst för kvällen var vargpakten, men de spelade bara typ fyra låtar pga av nå tekniskt typ.. lite synd, men med tanke på att alla var sämst och drog hem typ efter unconditionals så var det kansek lika bra.

såg till min stora skräck att jag gått upp i vikt en hel del nu på bara några månader. inte kul! mamma säger att jag nog borde börja tänka på vad jag äter och träna mer. ska bli! vill inte sluta som tjockis! har gjort 50 situps och 50 rygglyft samt gått en halvmil idag. borde räcka för dagen. har ätit lite choklad (skäms!) men det var så gott! men mamma påminde att man ju faktiskt blir glad av choklad och att jag kan behöva det. sant så sant.

blir hotellet ikväll med tjejerna. ska bli kul! är rätt taggad actually. har bestämt vad jag ska ha på mig, men itne hur jag sak ha håret. hatar håret! platt och trist och fult. men det blir nog bra. ska ha utsläppt hår, det är allt jag bestämt efter som jag har knut jämt jämt jämt annars och nog nästan är på gränsen till att vara tråkig..

men nu är det fika! en halv frukt för min del!

heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0