Hej här kommer segertåget..

..laddat med en fredag åt Johanna, vilket betyder sluta vid ett och få åka hem med mammi. nice! :) kvar att göra i skolan för denna vecka är lite arbete med PA, vilket alltså är ett styrelsemöte med uf.företaget. exiting..

imorron blir det klubbkväll i västerås.. fools gold. blir förhoppningsvis jätteskoj! hoppas på att saris kryar på sig bara, annars inget skoj :( blir till och ta bussen hem vid tio över två och bums i säng ;) har nästan bestämt vad jag ska ha på mig, eller rättare sagt, julia har gjort det. hm. men det blir nog bra.. om jag iten fryser till is vill säga, and I will. hah

lunch i 40 minuter till, har nyss vart nere i matsalen och käkat lite panerad fisk. nyttigt värre, hm. inte spec gott heller för den delen. men man ska itne gnälla, för gör vi det så stänger de väl ner matsalen. man lär vara försiktigt i dessa tider. heh.

nu ska jag fortsätta läsa lite i 05:ornas keep in touch-blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0