Intresseklubben

johanna har snokat runt lite i cyberspace.. eller nä, men på msn:s hemsida.. där kunde man läsa smaskiga (?) artiklar bland annat om hur och med vem harry potter-skådisen förlorade sin oskuld!!! asså guuuuud! är sånt verkligen värt att veta undrar jag då? är det det? nej! men likförbannat fortsätter jag att läsa artikel på artikel om vilka han dejtat, att han tydligen röker rätt mkt och att han är rik som fan. hm, man undrar verkligen hur sånt kan sälja! varför vill folk läsa sånt crap om andra, struntsaker som ingen egentligen bryr sig om. bara för att han är känd och snorrik för att han har lyckats bära upp ett par runda brillor framför en kamera och viftat med en träpinne som sedan i datorn fått magisk effekt. bara därför scrollar jag ner sidan för att hitta nästa länk med oviktigt fakta om denne kille. sorgligt egentligen! och vart ville jag komma med detta? faktum är att jag inte ville komma någonstans alls, mer än att jag på dessa tre minuter åstadkommit något mkt mer läsvärt än dessa artiklar, men att när det kommer till antal läsre så segrar msns artiklar med säkert fyrsiffrigt antal läsare.

sitter och älskar en låt just nu. inte för att den är djup, inte för att den är bra, utan för att den är fett tuff! Maskinen, skaparna bakom hottan-hiten "Alla som inte dansar", har nu kommit med en ny. "Segertåget". jag gillart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0