Not so very superstar Monday...

måndagar är aldrig kul.. inte den här heller. men som tur är har jag nästan bara chill-lektioner på måndagar. ingen är aplång och ingen är bajstråkig. eller jo, svenskan, men det kan man väl klara..

lördagen var trevlig, ungefär tills vi skulle gå till hottan och under tiden vi var där. johanna åkte på en liten snefylla. så enkelt kan det förklaras. lite många shottar koskenkorva oxå. men aja. looking forward till nästa gång då jag ska sköta det hela way better. vad kan folk ha trott? fan va white trash! :( men aja, det händer väl de allra flesta nån gång I guess.

Idag har vi provat ut studentmössor. jej! det känns på nåt vis liite närmre nu är igår, vilket iofs är helt sant. min kommer gå på 669 kronor. heh, men pappa betalar, haha! närå, men mamma, pappa och jag tillsammans ska nog kunna klarat! ;)

kanoting med kläässen imorrn då. ser väl inte fram emto det sådär übermkt måste jag säga, men vafan. kul att vi ska till äckelmyggiga/knottiga runhällen oxå. döden dö! ska iaf ha varm sovsäck och hoppas på att överleva natten. när vi kommer hem väntar farfars 75årsfest oxå, som grädden på moset så att säga.

packing is now on the schedual (stavning?) :S

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skoj med studentmössorna.. =)

Hare så skoj med kanoten och myggen.. =D

2008-09-02 @ 12:03:45
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0