Anything goes tonight

Fick just ett wake up call som sa att fan va tråkigt du skriver när du bloggar. What's the point med att alltid vara kort, stycka meningar och lämna ute så mycket som möjligt? För att vara ärlig så hade jag suttit och läst några bloggar av personer som verkligen skrev bra. Så bra att man liksom fastnade. Man log när de log, drog upp ena mungipan i en såndär "too bad my friend"-pose när det gick tungt, ja såntdär. Anledningen till att min blogg är som den är, är väl antagligen för att jag är som jag är. Har miljoner tankar i huvudet och hinner inte avsluta en tankegång innan jag börjar med nästa. Ber om ursäkt om det är drygt.

Sen vill jag säga att jag tycker att amalia skriver bra!

Millis har kommit hem från skolan och har fått bevittna mig i köket. Stackars barn! Om det är något jag inte kan så är det att laga mat. Tvätta, städa, stryka = fine! men är det kommer till att stå vid spisen är jag totalt handikappad. Nu ser det ut som skit där nere och nu ropar millis att hon vill ha hjälp med läxan. Engelska it is, får se vad jag kan stå till tjänst med.


Kommentarer
Postat av: den farliga

Åh. Johanna, tack. Nu ler jag :)

2009-04-20 @ 16:29:37
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0