För en lång, lång tid

Jag funderar fortfarande på om jag vill gå på studentfesten ikväll eller inte. Imorgon är det ju löningslördag, så då kan det ju hända att man går ut ändå. Måste säga att jag inte är direkt taggad.. speciellt inte på studentfest. Nej, jag tror vi skiter i det och satsar på morrondagen istället. Då är det först sjunga, sen käka nåt och sen ut. Kanske blir norrmanska en sväng inna hotellet, vem vet? Eller en newcastle på lindströms eftersom de bara kostar 40 spänn där (!) kan jämföras med sigurdsgatans 60. Ikväll har vargpakten release. det kommer säkert vara jättemycket folk och härlig stämning. Uh.

Nu måste jag skriva lite om William Wordsworth, famous english poet. Well.. back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0