Love in an elevator

Imorgon fyller Milis år. 13 år har gått sedan jag och Erika på påskaftonsmorgonen fick en lillasyster. Helt galet!

Denna söndag var tänkt att gå till att göra det plugg som ligger och väntar, så att jag slipper göra det senare i veckan. Som vanligt blev det inte riktigt som tilltänkt. Däremot känner jag mig lyckligt lottad då jag vid exakt rätt ögonblick för en gångs skull var på alerten idag och slapp frontalkrocka med bilen. Yes! Dock var det nära ögat.

Har gjort halloncheesecake nu på eftermiddan. Ska bli spännande och se hur den smakar! Hoppas på gott, annars blir det jobbigt.

Millis idag: "Nån gång skulle jag vilja testa och svälta dig Johanna!"

Känns bra, känns mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0