November rain

Ibland tänker jag bara för mycket. Låter inte tiden ha sin gång. Den som lever får se, säger man ju, men återigen är jag för otålig. Måste lära mig att vänta, ha tålamod, inte fundera så mycket. Jag dödar saker innan de börjat leva. Kväver de små innan de knappt hunnit dra sitt första andetag. Varför ska det vara så?

Det svider på min vrist. Har ingen som helst aning om varför. Har varit ute och balanserat på broräcken med erika. Det var trevligt. Har gjort upp stora planer för henne!

Tog en sväng nere på stan med Mya efter föreläsningen. Målet för dagen var underkläder till kryssningen. Letade överallt, gav upp och köpte tillslut två par.. nice.

Klockan är åtta och jag ska ner och kolla om erika lever. Hon har antagligen somnat med mp3lurarna i. Sött av henne (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0