Albion

Idag har varit en bra dag. har varit i sala på eftermiddagen. först ett litet ärende (which I truly enjoyed, hehrm) och därefter fika med julia. alltid lika kul att ventilera både det ena och det andra. efter fikat gick vi lite i affärer innan parkeringstiden gick ut och jag var så peewee att jag trodde att jag skulle spricka.

har inte så mycket mer att säga så jag slutar med en bild på karin, för omväxlings skull.

snygg.

nu väntar promenad med erika. hoppas att det slutat regna.

på fredag vill jag inte att någon låter bli att komma till norrmanska och lyssna på edward violet! det kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: den farliga

nice, när är det på fredag?

2009-08-17 @ 19:42:35
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha why? sämst att de spelar på fredag då kan inte jag :(

2009-08-17 @ 21:01:17
Postat av: Johanna

karin jag antar att den anonyma är du. anledningen till bilden är att jag tkr den är fin! och NEJ va tråkigt att du inte kan!!



och till amalia: jag vet inte exakt tid, men jag kan höra av mig när/om jag får reda på det :)

2009-08-17 @ 21:25:38
Postat av: Karin

haha ja det var jag :P ok tack :)

2009-08-17 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0