Creature Fear

jag är bakis. vill bara ha det sagt. och idag börjar jag på penicillin. ville egentligen kanske inte ha det sagt, men så är det.
ev var bäst igår, I'm so proud! regnet förstörde dock partylusten och sara hade glömt sitt leg, så efternorrmanska gick vi hem till cecilia. julia försvann iväg en stund och jag sändes ut i regnet för att skaffa fyllekäk. var ashungrig så det passade bra.

mycket folk på norrmanska igår och säkert hundra grader varmt! träffade iaf ett helt gäng trevliga och hade riktigt skoj. alla försvann väldigt snabbt efter spelningen dock. a pity.

efter ett par tre timmar av vänner, p3 sommarsession, kexchoklad och sömn så har jag varit in i duschen för att pigga på mig lite tills det är dags att vara fin och trevlig hela kvällen. ska bli riktigt kul faktiskt och jag ska för en stund fly från det faktum att jag är arbetslös och snart utan pengar. fick inte mindre än två erbjudanden om jobb igår. very inappropriate ones though.

nej, nu väntar hårtorken och spacklet.

Don't look back into the sun. kan inte få nog av den just nu.

Oh my friend you haven't changed
You're looking rough and living strange
And I know you got a taste for it too oh oh oh

They'll never forgive you but they wont let you go, oh no
She'll never forgive you but she won't let you go, oh no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0