Hang me in the christmas tree

Kul att jag försov mig imorse, för första gången på jag vet inte hur länge. Skulle vara i sala och käka frukost på johanssons med julia kvart över nio och alltså behöva åka hemifrån typ fem i. vaknade fem över halv. jeeez vad jag inte gillar stress. hann iaf riktigt bra. cecilia var oxå med och vi satt ute i sofforna och hade det bra. efter en timme tröttnade vi och kikade lite i affärer. köpte en ring, en tröja och ett nagellack. finally en rosa färg som jag nog kommer tycka om!
 
Fick tillbaka på skatten idag. Jag blev glad! inte mycket, men allt räknas när man är arbetslös!

Erika ska klippa sig imorgon och jag ska färga. copycaten ska klippa lugg. blir nog riktigt fint. Behöver snart färga över min knäppfula utväxt, men jag tänker låta det gå ett litet tag till. en omgång ljust till innan det blir mörkt till hösten. kul att jag har en plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0