Happy birthday

Ja happy birthday to me! som vanligt känns det som att jag borde fylla ett år äldre än jag gör, bara för att de flesta redan fyllt. Blev väckt tjugo i sju av familjen. trevlig tradition (eller?) kanske inte när man varit ute en sväng på kvällen och kommit hem ganska sent.

jag och julia klämde ur det sista ur sommarklubben på hotellet igår. skapligt segt och inte mkt folk. vi blev båda hungriga och drog hem innan halv ett. på nåt sätt känns det ganska bra att det är höst.

har snart lagt fram allt som ska ner i väskan inför imorgon. är dock väldigt seg idag, don't know why antagligen penicillinet, så jag har inte orkat rota fram en väska att lägga det i än. snart så. hoppas att jag är piggare imorgon, annars kan denna helgen bli lite dryg. men det är jag nog, hoppas.


Kommentarer
Postat av: Diane

Grattis igen :) Ett år kvar sen hänga på låset ;)

2009-08-27 @ 17:17:19
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: den farliga

förlåt vilken dålig vän jag är som inte säger grattis på rätt dag!



Men grattis!! :)

2009-08-28 @ 18:29:52
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0