If you fall

Färdigfikat. jag fick presentkort på hm och blev glad. nu har jag 700 kr att spendera där, vilket känns awesome! vinterkappa här kommer jag! blev kär i den jag provade i sthlm i helgen så det kan hända att det får bli en sån. svart, inte naturvit sedan pappa påminn tmig om hur ofta jag kommer behöva tvätta den och hur det inte kommer gå eftersom den är i typ ull. hrm.

alla andra har krupit ner i sina sängar. jag gick upp vid elva och slocknade dessutom på soffan runt fem på eftermiddan så jag är inte spec trött än på ett tag. ska ner och kolla på scrubs. sjukt roligt. känns lite wierd att sitta och skratta för sig själv dock.. kan hända att det går nån bra nattfilm också. igår såg jag hable con ella. den var bra! dock inte så sorglig som karin påstått. dock har jag ett hjärta av sten när det gäller filmen. vet knappt om jag släptt en tår till en enda film förutom lejonkungen. kan tilläggas att jag då var sex år gammal.

nej, scrubs var det.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0