Lucid Dreams

Trött på precis allt just nu. sura syskon, en jävla lågkonjunktur som gör det ännu svårare för unga att få jobb och bostad, pengar, och så förstås min kropp som fan aldrig är som jag vill.

imorgon måste jag dessutom gå upp tidigt som fan eftersom vi måste vara i sthlm, på birger jarlsgatan nånstans redan klockan elva. ska då hunnit parkera bilen på valhallavägen och gå dit vi ska. suck. hoppas iaf att det blir kul och inte så varmt. tycker inte om värme!

ska duscha och måla naglarna. kan hända att jag gör ett mysigt fotbad, det är ju fredag.

var in till sala och tittade på millis dansuppvisning, åt glass och var hem en snabbis till sara för att hämta kavajen jag glömde där igår. sala är en skitstad, men nånstans kan jag inte låta bli att tycka om den lite. bara för att.

somnade en och en halv timme in i filmen igår kväll, så jag tittade på den igen idag. den var faktiskt jättebra. vill vara lite som karaktären Grace. gå runt i löst sittade klänningar och spela dragspel för mina små sköldpaddor samtidigt som jag alltid skulle ha en cigarett i munnen som alltid skulle vara målad med rött läppstift. vara sådär härligt helknäpp och bara flyta runt som i en dimma. i slutet tog hon livet av sig, vilket i och för sig inte var så kul. men johnny depp var snygg såklart. det var en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0