Music when the lights go out

Ute blåser det och inne är det kallt. Känns som att man inte kommer göra många knop idag. Ska röja lite på rummet iaf, för det ser ut som skit!

Gårkvällen regnade tyvärr bort, iaf stora delar. Hängde mest med E. Kom till ingbo nån gång efter 6 efter att ha varit och hämtat cia. såg local loco som faktiskt var riktigt bra! åkte tillbaka till cia för att hämta myggmedel (asså tärnsjö...!). stannade kvar hela kvällen och väntade på royal company. träffade elenor, vilket var en riktig överraskning! strax efter ett kom vi iaf därifrån med överfull bil, haha. Skjutsade basse, kalle, tom och oda tillbaka till sala innan jag och erika åkte hem och sov. skönt. jobbigt och köra i vidervädret, men det funkade helt okej. märks att det snart är höst. tråkigt.


du va sötare än dom
men jag slängde bort dig igen
jag slängde bort nån slags vän
/H.H

ibland hoppas jag att det är så du ser det, för det är vad du gjort. beter dig på sätt som verkligen får mig att se ner på dig. det är synd.

with all your lies, you're still very lovable
/B.I

ibland är det så jag känner. inte för att jag vill, utan för att jag gör det.

He knows it's eating, it's chewing me up
It's not right for young lungs to be coughing up blood
And it's all
It's all in my hands
And its all up the walls

Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0