No subtle men

Har varit ute och sprungit en bit, gjort sit ups och ryggövningar och sitter nu och är sådär barnsligt rosig om kinderna. Lyssnar på broder daniels luke skywalker (haha) och msnar med karin. ska snart in i duschen och börja packa lite grejer tills imorron. Måste åka hemifrån redan kvart över åtta (God damn it) och lämna millis på dansläger. I nuläget känns det lite segt att behöva gå upp så tidigt, men det är nog inget mot vad det känns imorgon när klockan ringer. hjälp. hoppas verkligen att jag inte somnar bakom ratten!

vill se en bra film nu! längesen sist. väntar på att få tummen ur och gå och se public enemies. med vem/vilka det blir återstår att se. erika har yttrat att hon nog vill med. skoj!

Idag tycker jag lite extra mkt om bob hunds tinnitus i hjärtat. vet inte varför, men har lyssnat på den säkert fem gånger.

Vi hör signaler
vi inte förstår
som väcker känslor vi inte förmår
...
träffad av splitter
mitt i en mening
Det finns innebörd
och den är öerhörd
men den drabbar oss mest med sin försening

Har snart läst ut boken Mig äger ingen. Lånade den av mormor förra veckan. maja snackade om att hon ska se teateruppsättningen av den snart. funderar på att följa med. En riktigt, riktigt bra bok. tragisk, men ändå så tacksam och öm på något sätt. läs den!

g'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0