Skinny Love

And now all your love is wasted
And who the hell was I?
I'm breaking at the bridges
And at the end of all your lines

Who will love you?
Who will fight?
Who will fall far behind?

Bon Iver. En nykomling för mina öron, men oj så bra. påminner någonstans om coldplay tycker jag. hans röst liknar chris martins lite. musik som funkar bra på kvällen, men inget man kanske förkrökar till direkt. tycker iaf om när jag lyckas hitta nåt nytt och bra.

Ska in i duschen nu. Imorgon blir det frukost på johanssons med julia. tidigt morgonmöte innan hon ska till jobbet och jag ska avnjuta ännu en dag av arbetslöshet, hrmp. håller på och ska ta tag i det på allvar, men som alltid faller jag ur efter en timmes försök att skriva en bra ansökan. det fixar sig, det måste det. förr eller senare.

har förresten bytt bild på fb, efter att ha haft samma sen i februari. varken frisyr eller hårfärg stämde ju, så det blev en uppdatering. hade lite tid över och passade även på att fixa om bloggen så att den blev lite roligare. erika gjorde headern, cred till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0