Stay tuned to my love

Dagens vider: När jag, morgonseg som vanligt ska ha på flingor på frukosttallriken ser jag mellan alla flingor som dyker ner i filen att det är nåt litet grått med. Tänker att det är nåt litet skräp som man kan pilla bort sen. När jag sen ska pilla bort det, ser jag att det RÖR på sig! Det visar sig vara en äckelsilverfisk som simmar runt i min fil!!! Börjar så smått att ogilla det här huset. Drömde att jag flyttade till en lägenhet, det var nice.

halsen kliar och jag kan inte låta bli. naglarna är i såndär riktigt bra kliarlängd, vilket gör det extra svårt att låta bli. Damn.

Erika har redan duschat.. tror att jag också ska göra det så har jag det gjort innan varmvattnet hinner försvinna (återigen älskar jag att bo på landet). Såg att det börjar redan vid två (!!!) borta i ingbo. sällan att man pallar. Tänker inte åka förrän mamma kmr hem med tankkortet så vi lär väl inte vara där borta förrän vid sex/halv sju. men aja. återstår att se hur kvällen kommer sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0