Such a lonely soul

häromdan såg jag och en bra fransk film. den hette la fille coupée en deux. vet inte riktigt varför jag kom att tänka på den just nu. kanske för att det var en snygg kille med? den var fin iaf och hon i huvudrollen påminde om veronica maggio.

ute regnar det och inne är det kallt. några av helgens myggbett ser riktigt otrevliga ut nu och jag överväger att klippa av alla naglar för att göra det så svårt som möjligt för mig att orsaka mer skada än jag redan gjort.

känner för att läsa en riktigt jävla bra bok! har visserligen inte tagit mig igenom gudfadern än, men det går ju såå segt! har inte tålamod att läsa klart den. funderar på att läsa en bok om någons liv, en artist eller liknande. det är alltid kul. satt ju i princip fast i the dirt i våras. tips någon?

ikväll tänker jag och erika titta på historien om coldplay. det går dessutom på svt, så det är inga viderstöriga reklamavbrott. sköönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag rekommenderar Marian Keyes böcker, underbara! =)

2009-08-18 @ 19:08:04
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0