The girl and the robot

Dagen efter kvällen före. Huvet gör ont och själen är som så ofta annars invaggad i oro och ångest. Igår hade jag iaf riktigt trevligt. Blev full trots att en av förfestölen tömdes av julia. Natten avslutades med halva Kill Bill 2 med stuart innan jag gick upp till sara och sov. Känner nu att jag nog slog tån där nere i källarmörkret. måste ha varit tröskeln eller möjligen dörrposten till toadörren. greatness.

sara börjar jobba vid två och då tänker jag åka hem. erika kommer inte vara hemma, vilket suger.

varför ska allt bli så jävla knäppt hela tiden? alltid ska jag behöva vara orolig för nånting. hey hey drama queen!

känner att jag verkligen inte är sugen på öl just nu! har aldrig trott på fenomenet återställare.

skriva en rad och sen byta stycke is the shit.

på lördag åker jag till stockholm igen. kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0