The lost art of murder

Oh don't look at me like that
She won't take you back
You said too much, you been too unkind
Get up off your back
Stop smoking that
You could change your life
Do you think you'll change their mind



Casanova går på tv, men jag har ingen större lust. har sett den så många gånger redan. dock är den bra och heath ledger är/var snygg. damn att han dog!

tog mig ut och sprang efter många om och men. det gick över förväntan och jag lyckades springa två km utan att stanna. way to go! nu ska jag lägga ansiktsmask och lyssna på babyshambles. har dessutom gjort världens godaste toast, med fetaost, tomat, rödlök och franska örter. try it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0