Uppsnärjd i det blå

Stockholm igår. Karin bodde hur mysigt som helst i en liten tvåa på birger jarlsgatan. gick runt i vasastan en stund mitt på dan och grillade på eftermiddan och kvällen ute på terassen. Åh vad jag vill flytta till sthlm! Hoppas på att blir en sväng till dit nu i augusti, men det beror helt på om vi hittar nåt boende till popaganda eller inte.

  

Missade The pianist igår. den gick på trean och jag har velat se den ett tag. hann inte hem och missade början, så det kändes inte som en så stor idé att hoppa in efter en dryg timme. får hyra den sen nån gång.

just nu laddar jag för att ge mig ut och springa. ungefär det tråkigaste man kan göra, men jag måste.

hoppas på att jag kan hitta på nåt kul nu i veckan. på tisdag kmr jag iaf vara in town en stund, mer eller mindre frivilligt.
gosh jag hoppas att detta kan få ett slut snart!


Kommentarer
Postat av: den farliga

fy vad snygg du är!

2009-08-10 @ 18:13:24
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0