My maudlin career

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år och 362 dagar
2. Vem var den sista du träffade? erika
3. Hur lång är du? 1,68
4. Vilken var den senaste film du sett? the good shepherd (den innersta kretsen på svenska)
5. Vem ringde du senast? Julia
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? har raderat alla skickade, men det var iaf till maja.
7. Vad är dagens planer? promenad med e, sit-ups och kaffe!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? nåra timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? väldigt blå
12. När vaknade du idag? halv elva typ
13. Har du någon gång hittat en katt? ja, jag och min barndomsvän sara hittade en grå kattunge en gång. vet inte vad som hände med den sen dock.
14. Vilken är din favoritplats? älskar att sitta på fik. annars är sängen en klar favorit.
15. Vilken plats föredrar du minst? en varm buss
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hemma kanske, vart jag nu bor.
17. Vad skrämde dig som barn? allt i stort sett
18. Vem fick dig att skratta senast? mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? oh nej! men spelaren funkar inte för tillfället, så just nu har jag ingen användning för några.
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med. olika mkt beroende på hur varmt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen? en stor och tre små
23. Hur många landskap har du bott i? the one and only västmanland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? hehe... det har väl hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor. dock aldrig någonsin skor utan strumpor. just can't stand it!
26. Är du social? jaarå. kan dock vara lite svår att umgås med om jag inte är på humör.
27. Vilken är din favoritglass? cornetto citron!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? skaffa lägenhet i en fin stad.
29. Tycker du om kinamat? never tried
30. Tycker du om kaffe? oja!
31. Vad dricker du till frukost? mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? brukar vända mig väldigt mkt
33. Kan du spela poker? bara töntvarianten. fråga diane hur dålig jag är på texas holdem(p&l 2008)
34. Tycker du om att mysa? beror på med vem
35. Är du en beroendemänniska? ibland.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
37. Vill du ha barn? ja det vill jag. tycker dock inte spec mkt om barn, men det blir nog annorlunda när det är ens egna.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska. kan väl spanska hjälpligt och så teeny tiny franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? no sir
40. Föredrar du havet eller en pool? måste jag välja så blir det nog pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder o skor
42. Äger du dyra smycken? presenter
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ett kex
45. Vem är den roligaste människan du känner? don't know. morbror Per I think. eller kanske cissi, eller julia?
46. Välj ett ärr på din kropp? har ett skitfult på axeln efter en tbc-spruta
47. Vad har du för ringsignal? ljudet på mobilen funkar inte alltid, men när det gär det så är det för tillfället babyshambles - side of the road.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har nog sparat lite.
49. Flirtar du mycket? haha nej! fast vad det verkar så kan det uppfattas som det ibland.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? på erikas rum
51. Kan du byta olja på bilen? nej (shame on me med tanke på hur mkt bil jag kör!)
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, men det är nog bara fråga om tur.
53. Vilken var den senaste bok du läste? mig äger ingen
54. Läser du dagstidningen? yes
55. Prenumererar du på någon veckotidning? hell no
56. Dansar du i bilen? bara med erika, och ibland med julia.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3. always p3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en to-do-list. gjorde dock ingen av punkterna.
59. När var du i kyrkan senast? påskas
60. Vilka personer utmanar du? de som känner för det. ganska kul att läsa om andra ju!

som ni ser har jag inte haft mkt att göra idag. har egentligen en hel massa grejer som måste bli gjorda, men det är alltid något som kommer ivägen. imorgon ska jag dock bättra mig. har lovat mamma att städa huset och pappa att skrapa fönster -.- 

ibland tröttnar man på att ta initiativ. ibland vill man inte dra, bara tacka ja och åka med.
 
jag vill ha nya skor! och jättemycket från monkis höstkollektion! jag tror att julia får hålla i mig i helgen så att jag inte smiter in och gör av med ångestladdade summor pengar i just den affären..

nån dag ska jag in till sala. har inte bestämt vilken än. kanske onsdag. i värsta fall tänker pappa skicka mig till glasmästaren mot min vilja. ska passa på att hämta ut tågbiljetterna oxå. lika bra att göra det ifall automathelvetet är sönder på fredag, brurkar ju kunna vara så ibland när man har med satans järnvägar att göra. nejmen. det blir nog finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0