Born under a bad sign

Asså, tredje inlägget på en dag. mitt liv är en succé just nu, har riktig medvind... behöver nog inte förtydliga ironin nå mer. men jag klagar inte, för jag mår bra, är glad och älskar mina vänner. oh no vad klyschigt det lät, men vad göra? it's true.

ibland undrar jag vilka som läser här egentligen. ganska sällan nån hör av sig. jag vet såklart några som är liksom "stammisar" men en hel hoper andra verkar hitta hit every now and then. kul att jag väcker intresse, haha.

msnar med karin. hon är bra och vi kommer ses på lördag när vi ska servera på fest. jag, karin och darling anna i köket. ser fram emot det!

imorgon blir det sala på eftermiddagen och häng med fina julia. nästa tisdag när erika drar till ksk igen kommer jag go nuts av saknad efter j, m, s, k & v. fan vad allt suger ibland och fan vad jag känner mig naken on my own. det är skönt ibland, men verkligen inte jämt!

shit vad jag itne klarar att skriva med flera samtidigt på msn! jag får hjärtattack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0