Don't look back into the sun

Sitter och tittar lite snett på väskan full av kläder som längtar in i tvättmaskinen. har ingen som helst lust att göra nåt åt det nu, men jag ska. känner doften av erikas parfym trots att det var många timmar sen hon använde den. luften på hela övervåningen är tung av hennes kate moss. har dock varit med om värre. den luktar riktigt gott och kate moss är snyggare än de allra flesta. skulle jag få välja utseende kan det hända att jag skulle ta hennes rakt av.

ikväll kommer josse med familj hit. har bakat chokladmuffins efter att ha ringt till millis och hört om receptet var bra. de blev nog goda. inte brända iaf vilket brukar kunna ske när jag ger mig in i kökets värld.

ska följa julias exempel och lyssna lite på libertines. att påminnas om tiden då sala inte alls kändes lika litet. där man bara var ett barn, trots att man absolut inte tyckte det då! café pasteL på torsdagarna efter skolan. blixtlås, unconditionals, blank street community, tact, och så förstås midnight scraper. det var tider det. då man hade snelugg, tandställning och the bodysize of a ten-yearold. då conversen fortfarande var någorlunda hela och när man för första gången provade på cigaretter och alkohol. det är inte så längesen som det känns. det har gått fort. då visste man inte mycket om någonting. man över huvud taget ganska lost in space, och fruktansvärt naiv. det har tack och lov förändrats nu och fastän jag kanske lurar mig själv ibland, så längtar jag inte på något vis tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0