Whirlwind

ex antal sena nätter har börjat kännas i kroppen. går runt som i dvala och småsover så fort jag sätter mig ner. men jag är glad. gårkvällen var hektisk, men kul. dessutom alltid skönt med små extragrejer nu när man är arbetslös.

imorgon börjar millis skolan och på tisdag är det erikas tur. kommer bli knäppt tomt här hemma. erika är dessutom inte hemma varken idag eller imorn. segt!

har rensat lite bland mina kläder och försökt fundera ut vad jag ska ha med mig till sthlm nästa helg. saker ska letas på, tvättas och packas ner i nån bra väska. vet inte vilken väska dock. har ingen riktigt bra. drömde att vi missade typ alla spelningar. typiskt mig.

snart fyller jag år, vilket känns grymt! skulle vilja fira lite med kära vänner, men jag vet itne riktigt vilka som är hemma, alternativt kan.. det suger att alla försvinner åt olika håll! (dock önskar jag såklart ingen ödet att bli kvar i sala forever!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0